среда, 8 февраля 2017 г.

Модуль2. Рефлексія.

Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме зменшення кількості пропусків занять, зростання самостійності та поліпшення ставлення до навчання з боку учнів; академічна успішність учнів така ж або краща, ніж при використанні інших методів навчання, адже при використанні методу проектів його учасники відчувають більшу відповідальність за власне навчання та його результати ніж при використанні традиційних методів; можливість розвивати складні уміння та навички, такі, як навички мислення вищих рівнів, навички вирішення проблем, вміння ефективної організації спільної діяльності та більш ефективно спілкуватися; доступ до ширшого вибору можливостей, способів та інструментів навчання завдяки стратегії залучення до роботи над проектом людей з різним досвідом та культурними відмінностями. 
Для багатьох учнів привабливість застосування методу проектів пов'язана з набуттям досвіду, пов’язаного з реальним життям. Учні виконують дії фахівців, що працюють в галузі конкретної професії чи фаху. Коли вони знімають документальний відеофільм про природоохоронну діяльність, створюють публікацію, в якій підкреслюють історичну значущість своєї місцевої громади, розробляють мультимедійну презентацію про переваги і недоліки будівництва супермаркету, учні беруть участь в реальній діяльності, що виходить за межі навчання у школі. 
Для вчителів переваги пов’язані із зростанням їх професіоналізму та отриманням додаткових можливостей співпраці з колегами та фахівцями з різних галузей науки та професійної діяльності, а також з можливостями побудови нових стосунків з учнями. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий